donderdag 9 augustus 2012

Interview Gazet van Antwerpen

Nu, tijdens ons vakantie- vieren, wil de Gazet van Antwerpen een interview. Daar maakt een mens graag tijd voor tijdens zijn verlof, ni?
Ego-strelend.
Nu was er een interview over ons Homemade Gebak. Later volgt er een fotoshoot met Roger Vandamme ( Toppatissier) erbij. Die geeft dan zijn gevoel en smaak bij een stukje Starfish gebak.

In het begin viel het me wat ongemakkelijk om over mijn eigen zaak- mijn eigen kind- zo diepgaand te praten. Het idee erachter, het ontstaan, sterkste punten, .... Maar hoe meer dat gesprek vorderde, hoe meer ikzelf weer effe stilstond bij sommige dingen.

De vraag: 'hoe merk je dat mensen genieten van jou gebak?'... hoe merk je dat? .... das een moeilijke ... geen idee. Achteraf schoot me te binnen: omdat 9/10 dat echt letterlijk meldt bij het afrekenen, hoe ze ervan genoten hebben.
(Bij onze Fred van de gitaarwinkel aan de overkant, is het overduidelijk - zie foto)

Fijn toch hé. Ik heb zo'n geluk met mijn Starfish klanten.




Het artikel verschijnt later in de GVA stads-bijlage CITTA.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen