zondag 30 januari 2011

Tinneke is Starfisher van de maand

In februari is Tinneke Starfisher van de maand. Ze komt vaak bij Katja over de vloer en geniet van al het lekkers dat Starfish & Coffee te bieden heeft. Meer is er niet nodig om Starfisher van de maand te worden! Maar wat maakt deze koffiebar nu voor haar zo speciaal? Tijd voor een interview.


Wat vind je ervan om Starfisher van de maand te zijn?
Ik ben blij dat ik eindelijk wordt erkend - grapje! Ik vind het wel leuk.
Starfish & Coffee is voor mij echt een plekje waar ik graag kom. De koffie is er héél lekker. Katja is een lieve madam en - ook wel handig- ik woon en werk hier om de hoek. Het ideale adresje dus om er even tussenuit te zijn.

Waarom vind je Starfish & Coffee leuker dan andere koffiebars?
Het is gezelliger ingericht dan de meeste koffiebars. En er zijn drankjes voor elke goesting: koffie, thee, melk, iced tea... Er is gewoon héél veel keuze en het is allemaal lekker. Als je je niet zo goed voelt, is gemberthee de ideale opkikker; als je moe bent, geven de heerlijke koffiemengelingen je weer energie en als je wat afkoeling nodig hebt, zijn er de huisgemaakte iced teas.

Heb je een favoriet drankje?
Ik vind de Crème Caramel super en ook de limonade Bianca.

En een favoriet gebakje?
Ik ben fan van de koekjes met veenbessen en witte chocolade.

Welk gerecht/drankje zou je graag zelf kunnen maken?
De gemberdrankjes!

Hoe vaak kom je naar Starfish & Coffee?
Dat varieert: soms dagelijks, soms maar 1 keer op veertien dagen...maar ik kom altijd terug!

Welke sfeer roept Starfish & Coffee bij je op? Aan welke film, welk liedje....doet het je denken?
Aan 'Fly me to the moon' - een rustig liedje waar je toch heel blij en gelukkig van wordt. Net zoals bij Starfish & Coffee.





Wat is je beste Starfish-herinnering?
Toen Katja en ik tot laat in de avond de cd-chaos ordenden, uren lang!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen